سی اس تیم ویدیویی کوتاه از سیر تحولی لوگوی ایکس باکس [تماشا کنید] - سی اس تیم

امروزه وقتی صحبت از کنسول‌های بازی رده بالا می‌شود، جدیدترین تولیدات پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت در ذهن نقش می‌بندند. زمان زیادی از ورود مایکروسافت به بازار کنسول‌های بازی جهت رقابت با سونی و سایر تولید کنندگان، می‌گذرد و این شرکت امروز با انتشار یک کلیپ کوتاه سعی کرده تا این مسئله را به رخ بکشد. در این ویدیو سیر تحولی لوگوی ایکس باکس به نمایش درمی‌آید تا مروری داشته باشیم به روندی که مایکروسافت در طول این سال‌ها طی کرده است.

همه کنسول‌های ایکس باکس

حساب رسمی مایکروسافت ایکس باکس در توییتر این کلیپ ۲۵ ثانیه‌ای را به اشتراک گذاشته است. ویدیو با اولین لوگوی طراحی شده برای نسل اول ایکس باکس شروع می‌شود که مربوط به ۱۹ سال قبل است. در ادامه نیز لوگوی ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس را مشاهده می‌کنیم که به تازگی معرفی شده و هنوز وارد بازار نشده است. مایکروسافت این لوگوها را در سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۱۳ و ۲۰۲۰ و همراه با عرضه کنسول‌های نسل جدید خود طراحی کرده است.

علاوه بر شکل ظاهری لوگوها که به همراه انیمیشن خاص خودشان به نمایش درمی‌آیند، در کلیپ مایکروسافت صدای زمینه هر یک از این لوگوها نیز شنیده می‌شود که برای گیمرهای قدیمی بسیار نوستالژیک و خاطره‌انگیز هستند. نظر شما چیست؟ کدام یک از این لوگوها برایتان خاطره‌انگیزتر است؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان دیجی رو در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها