سی اس تیم پلی استیشن 5 به صورت افقی هم قابل استفاده خواهد بود؟! - سی اس تیم

رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ در رویداد هفته گذشته سونی بسیاری را شگفت‌زده کرد. دیدن کنسول نسل بعدی سونی برای اولین بار به حد کافی جذاب بود، اما آنچه که بیش از همه مخاطبان را شگفت‌زده کرد، شکل بدنه این کنسول بود. در حقیقت، طراحی PS5 به قدری نوآورانه و حتی عجیب است که بسیاری از خود سوال کردند  آیا این کنسول را می‌توان به صورت افقی هم بر روی سطح قرار داد؟! خوشبختانه اخیراً انتشار یک عکس رسمی از PS5 تاحدود زیادی پاسخ این سؤال را مشخص کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

عکس جدیدی که به آن اشاره کردیم، توسط پروفایل آمازون PS5 در اروپا منتشر شده است و هر دو نسخه از کنسول را به صورت افقی بر روی سطح نشان می‌دهد. عکسی که قبلاً همزمان با رویداد پلی استیشن ۵ از مدل مجهز به درایو نوری این کنسول منتشر شده بود، افقی قرار گرفتن آن را تاحدودی تأیید می‌کرد اما تاکنون هیچ عکسی از مدل دیجیتالی PS5 به صورت افقی ندیده بودیم.

پلی استیشن 5 به صورت افقی

با نگاه کردن به این عکس به سادگی می‌توان متوجه شد که بدنه پلی استیشن ۵ ظاهراً به طور کامل مسطح نیست و نمی‌تواند به شکل مناسبی بر روی سطح قرار بگیرد. بنابراین، به نظر می‌رسد که هر دو کنسول از نوعی پایه نگهدارنده استفاده می‌کنند تا بتوانند به صورت افقی هم مورد استفاده قرار بگیرند. عکس‌های این پایه نگهدارنده در حال حاضر به صورت مجزا ارائه نشده و همچنین مشخص نیست که آیا هر دو نسخه PS5 از یک پایه یکسان استفاده خواهند کرد یا این قطعه برایشان شکل متفاوتی خواهد داشت.

اما در هر صورت طرفداران پلی استیشن فعلاً باید منتظر ارائه جزئیات رسمی بیشتر در مورد PS5 و نحوه قرارگیری آن باشند. برای مثال، احتمالاً پایه نگهدارنده افقی کنسول به همراه آن در اختیار خریداران قرار گیرد، چرا واقعاً انتظار نداریم مجبور باشیم به صورت جداگانه آن را خریداری کنیم. اما تا زمانی که سونی چنین چیزی را تأیید نکرده، در حد شایعه و گمانه‌زنی باقی خواهد ماند. در مجموع، بسیار جالب و حتی خنده‌دار است که نحوه قرارگیری کنسول بازی به یکی از سؤالات گیمرها تبدیل شده است! علت این مسئله هم مطمئناً طراحی عجیب و غریب کنسول سونی است و نه چیز دیگر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها