سی اس تیم کارگردان رزیدنت اویل 4 با ساخت نسخه ریمیک آن موافق است؟ - سی اس تیم

با روندی که کپکام در سال‌های اخیر در پیش گرفته و شروع به بازسازی نسخه‌های قدیمی سری رزیدنت اویل (Resident Evil) کرده، به هیچ وجه بعید نیست که به زودی شاهد رونمایی از رزیدنت اویل ۴ ریمیک (Resident Evil 4 Remake) باشیم. سال گذشته رزیدنت اویل ۲ ریمیک با تحسین گیمرها و منتقدان همراه شد و امسال هم نسخه بازسازی شده شماره سوم در دسترس قرار گرفت که البته به اندازه بازی سال گذشته از آن استقبال نشد. اما به هر حال فروش نسخه‌های ریمیک رزیدنت اویل بسیار خوب بوده و بعید است کپکام این روند را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

البته اوضاع در مورد شماره چهارم از سری بازی‌های رزیدنت اویل تاحدودی متفاوت است و گیمرها نسبت به ساخت نسخه ریمیک آن نظرات متفاوتی دارند. برخی معتقدند این بازی هنوز آن چندان قدیمی نشده و با توجه به گرافیک و گیم‌پلی خوبی که دارد هنوز هم قابل بازی و کاملاً لذت‌بخش است. اما از طرف دیگر برخی کنجکاوند تا بازی محبوب خود را دوباره و در شکل و شمایلی به‌روزتر تجربه کنند.

شینجی میکامی
شینجی میکامی، کارگردان رزیدنت اویل ۴

در این بین، کارگردان نام‌آشنای رزیدنت اویل ۴ یعنی شینجی میکامی هم ظاهراً جزو کسانی است که دید بدی نسبت به ساخت نسخه ریمیک این بازی محبوب ندارند. وی اخیراً در مصاحبه‌ای که با IGN داشته گفته است اگر نتیجه کار خوب و قابل قبول باشد، مشکلی با ساخته شدن رزیدنت اویل ۴ ریمیک ندارد. او در صحبت‌های خود به نسخه‌های ریمیک شماره‌های دوم و سوم هم اشاره کرده و گفته است: “یک ویدیو از رزیدنت اویل ۲ ریمیک دیدم و فکر می‌کنم بسیار خوب بود”. آقای میکامی هم معتقد است که روند فروش نسخه‌های ریمیک خوب بوده و کپکام به این روند ادامه خواهد داد.

رزیدنت اویل ۴ اولین بار در سال ۲۰۰۵ و برای کنسول گیم‌کیوب عرضه شد و توانست تحولی را در ژانر اکشن سوم شخص به وجود بیاورد. با اینکه در ابتدا قرار بود این بازی یک عنوان انحصاری برای کنسول نینتندو باشد اما در ادامه شاهد عرضه شدن آن بر روی تقریباً تمامی کنسول‌های نسل‌های مختلف بودیم! پلی استیشن ۲، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو وی و حتی گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آی او اس از جمله پلتفرم‌هایی هستند که نسخه‌ای از این بازی فوق محبوب را دریافت کرده‌اند.

بازی رزیدنت اویل 4

با اینکه بازسازی رزیدنت اویل ۴ از لحاظ بصری و گیم‌پلی ممکن است به اندازه شماره‌های دوم و سوم متفاوت و انقلابی نباشد، اما با این حال تجربه این عنوان فوق‌العاده با یک موتور بازی‌سازی جدید و مراحل و آیتم‌های بیشتر و بهبود یافته‌تر،‌ می‌تواند برای طرفداران جذاب باشد.

بر اساس شایعات، رزیدنت اویل ۴ ریمیک مراحل توسعه خود را سپری می‌کند و برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 314 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها